8/11/2004

TV aan en je schamen..

Ik ben helemaal geen fan van tv. Ik kijk weinig en ben jaloers op de vrienden die geen tv hebben, want helaas, wanneer je wel een tv hebt ben je gedoemd er eens in de zoveel tijd voor te belanden. En dat kost veel te veel tijd. (Net zoals mijn computer de uren opeet, maar op de een of andere manier zie ik dat nog steeds als meer waardevolle manier van tijdsbesteding..) Hoe kan het toch dat de tv vaak nog steeds het middelpunt van de kamer is? (in onze huiskamer is ie dat iig nog steeds.. schaam schaam.) Van de week belandde ik dan ook 's Nachts voor de tv. Wat sloeg mijn verbazing? je raad het al want je hebt het natuurlijk nu al gezien.. Ik zag mezelf! en waar? The Box!! haha zo raak je respect voor jezelf wel kwijt;) Wat een leven. In Amerika zou ik er geld aan kunnen verdienen. Posted by Hello

No comments: