11/15/2004

Nieuwe site.












Ik ben op het moment dus druk bezig met mijn nieuwe opleiding aan de HKU en vandaag heb ik een nieuwe opdracht online gezet. eigenlijk is hij nog niet helemaal af, maar ik heb hem zo ingeleverd en ik heb er een voldoende voor gekregen, goed genoeg om dus alvast maar online te houden. ooit zal ik hem perfectioneren maar voor nu is hij gewoon af, commentaar vind ik leuk, maar ik heb op dit moment niet genoeg tijd hem mooier en beter te maken.
Maar goed. voor nu dus dit; meneer frits en het kippetje! kijk hier!

1 comment:

Anonymous said...

via echt idiote omwegen kom ik op jouw site terecht...leuk! Ik moest nog aan je denken toen mijn diamantenzus in Arnhem zei dat je bij haar langsgeweest was in de Bijenkorf. Ik ben blij voor je dat je met een nieuwe studie bent begonnen en naar wat ik hier lees gaat het ook goed met je. De dingen die je zegt over het verleden vind ik ook kloppen, nu nog er net zo goed mee omgaan als jij nu doet...! Misschien zie ik je nog voorbij lopen in Utrecht, ik kom er ook weleens :P :). liefs, carolina