8/30/2004

Roos weer op school

Vandaag ben ik begonnen aan een nieuwe opleiding (Digital Media Design aan de HKU). Om 10 uur moest ik aanwezig zijn en dus liep ik s morgens vroeg door de verlaten straten van Hilversum in een lange sliert van nieuwe studentjes, op zoek naar de faculteit. Niemand sprak tegen elkaar, ook al was het absoluut duidelijk dat we allemaal om dezelfde reden daar liepen. En ik voelde me hopeloos verloren. Wat zijn introductie dagen toch vervelend.
Alle nieuwe DMD studenten moesten plaats nemen in een klasje. Het viel me meteen op dat ik een van de weinige meisjes was. Van de ongeveer 25 waren het er maar 3. Een van de leukste jongens, Kris, kwam naast me zitten. Hij had schattige oogjes en sproetjes. Helaas was hij ook ongeveer even oud als mijn broertje en misschien nog wel jonger.
Later ontdekte ik dat hij uit LA (amerika) kwam en pas sinds kort in Nederland woont en dat hij van hamburgers hield. Gelukkig zou hij wel Kerry stemmen dus steeg mijn vertrouwen weer een klein beetje. Later moest ik voor Kris een tekening op zijn t shirt maken (een groeps opdracht, aarg, nee bah, ik wil weg!!) dat mijn eerste indrukken van hem weergaven. Ik heb het t shirt versierd met KRIS in cola letters en een paar sterren.
Kris vond het leuk. oh well...
Na een paar zeer vermoeiende filmviewingen ben ik het gebouw ontvlucht.
Morgen weer een dag. Posted by Hello

1 comment:

Anonymous said...

Roosert, er is niets mis met jongens met de leeftijd van je broertje!!! Kan je hem aan mijn voorstellen??? ;)